03-9561997
לבירורים ושאלות חייגו

מילאו פרטים





    בדיקת דירה חדשה מקבלן

    עומדים לפני קניית דירה חדשה מקבלן? רוצים לדעת שאתם עושים את העסקה הנכונה? מחפשים בעל מקצוע עם ניסיון רב בתחום בדק הבית?

    חברת דובי מהנדסים מספקת שירותי בדיקת דירה חדשה מקבלן לקבלת תמונה מלאה על המצב הבטיחותי והפיזי של דירתם החדשה אותה הם מקבלים לידיהם מקבלן.

    חברתנו מעמידה לרשותכם מעל ל- 30 שנות וותק וניסיון בבדיקת דירות חדשות מקבלן וכמובן ניסיון ומוניטין עשיר בביצוע ביקורת ליקויי בניה לנכסי נדל"ן, לרבות דירות חדשות מקבלן, בתים פרטים, מבני מסחר, תעשייה ומבני משרדים.

    למידע נוסף ולהצעת מחיר, לחצו כאן להשארת פרטים לחזרה או חייגו:

    צרו קשר בלחיצה מניידים

     

    למה לעשות בדיקת דירה חדשה עם דובי מהנדסים?

    • אנו חברה הנדסית מוסמכת לביצוע בדיקת בית, תכנון, פיקוח וליווי הנדסי של מאות פרויקטים בארץ ובעולם.
    • בדיקת דירה חדשה מקבלןלאחר סיום הבדיקה בבית תקבלו דו"ח מקיף בכתב אודות התקלות או המפגעים שהתגלו.
    • דו"ח זה כולל תמונות והסברים אשר איתו תוכלו לגשת לקבלן לדרוש את התיקונים או לחילופן תוכלו לנהל מו"מ על רכישת הדירה בצורה טובה יותר.
    • במידת הצורך אנו נספק ליווי הנדסי בתיקוני בדיקת הבית בהתאם לדו"ח ליקויי הבנייה.
    • דובי מהנדסים בע"מ לביצוע ביקורת מבנים ואיתור ליקויי בניה בנכסים, תכנון, פיקוח וליווי הנדסי ובוררויות בסכסוכי בנייה.

    עוד ארוכה הדרך אל האושר – על מסלול היסורים בדרך לדירה החדשה שלכם

    מזל טוב, עברתם את כל מסלולי המכשולים האפשריים בדרך אל דירת חלומותיכם. ערכתם את הביקור בדירה לדוגמה, קיבלתם את מפרט הדירה מהקבלן, בדקתם את בתי הספר וגני הילדים בסביבה, וכעת אתם ניגשים לביצוע ההליכים החשובים באמת – לקיחת המשכנתא, הגשת ערבויות ובטוחות לבנק, חתימת החוזה, עורכי הדין וכל שאר מיני מטעמים שרק רוכשי דירות מכירים. אבל – רגע – האם באמת בדקתם מה קניתם בכל כך הרבה כסף. סביר להניח שהברושור שקיבלתם מהקבלן מציין את כל תכונותיה הטובות של דירת החלומות שלכם, וסביר להניח שאיש המכירות של החברה סיפר לכם שזו הזדמנות שרק בודדים ומאושרים כמוכם זכו להגיע אליה, אבל מה קורה עם מה שלא סיפרו לכם? כיצד תדעו בוודאות כי אכן תקבלו את כל מה שהובטח לכם, וכיצד תוכלו לוודא כי עד לסיום הבניה לא יבוצעו שינויי מפרט, או גרוע מכך יבוצעו ליקויים חמורים שיפגעו באיכות חייכם ובערך הנכס היקר אותו אתם עומדים לרכוש במיטב כספכם ושנות עבודה רבות.

    לבדוק או לא לבדוק – זאת השאלה

    בדיקת דירה חדשה הנרכשת מקבלן היא משהו שמשום מה ישראלים רבים בוחרים לפסוח עליו מתוך הנחה מוטעית כי בית חדש הוא בהכרח גם בית תקין. המציאות בשטח היא שבניינים רבים הנבנים כיום בישראל סובלים ממספר לא מבוטל של ליקויי בניה ברמות שונות שחלקן פוגעות באופן מהותי ביכולת הרוכשים ליהנות מהנכס אותו רכשו, ובמקרים רבים רוכשי דירות חדשות מקבלן מגלים כי ביום קבלת מפתח הדירה החדשה, הם נכנסו למעגל קסמים של שיפוץ ותיקון ליקויים שהיה ניתן להימנע מהם על ידי ביצוע דו"ח בדיקה מקצועי זול ופשוט. בדיקת דירה חדשה מקבלן מבוצעת ממש כשם שהיא מבוצעת ברכישת דירה משומשת. המהנדס הבודק את הנכס יפרט בדו"ח הבדיקה את כל הליקויים שזיהה במבנה או בדירה, את כל עבירות התקן שזיהה, ויציין את אומדן עלות התיקון ואת הצד האחראי לביצוע התיקון. במקרים של דירה משומשת, בדרך כלל מדובר ברוכשים ללא תקופת בדק או אחריות והסיפור עלול להסתבך ולהגיע לבירור משפטי, אולם בדירה חדשה ביצוע בדיקה כזו עשוי לחסוך לרוכשים עשרות עד מאות אלפי שקלים שכן כל הליקויים שיימצאו יוגדרו לקבלן עוד בטרם הרכישה ויכללו אוטומטית בדרישות התיקון של תקופות הבדק השונות.

    למה שלא תחסכו לעצמכם את כל כאבי הראש המיותרים האלה?

    אי ביצוע בדיקה כזו, יחסוך לרוכשים אמנם סכום כסף מסוים, אולם דרכם של ליקויים מהותיים להופיע מיד עם תום תקופת הבדק או האחריות, ואז האחריות לתיקון הליקויים תהיה של הרוכשים שייאלצו לשלם מכיסם סכומי כסף לא מבוטלים העשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים ולעיתים הרבה יותר מכך. למעשה בדיקת דירה חדשה מקבלן על ידי מהנדס מוסמך, הולכת והופכת לסטנדרט הכרחי, ממש כשם שהישראלים מבצעים בדיקות רכב בקניית רכב משומש כך בדק בית לפני רכישת נכס הפך לפעולה שיחייבים לבצע. כיום במצב בו מחירי הדירות הם גבוהים מאד וסכום התשלום החודשי עבור הנכס מהווה הוצאה כבדה מסך ההוצאה המשפחתית, הדבר האחרון שרוכשי דירות צריכים הוא הוצאה גבוהה נוספת והכבדה של נטל ההוצאות החודשיות. חברת דובי מהנדסים היא אחת החברות הוותיקות באזור המרכז בכל הנוגע לביצוע דו"חות בדק לסוגיהם השונים, לרבות בדיקת דירות חדשות מקבלן לפני ביצוע הרכישה. דב דוד מהנדס בניין מוסמך במקצועו מהווה כבר למעלה משלושה עשורים את אחת האוטוריטות המוכרות בתחום, והדו"חות שהוא מפיק מתקבלים על ידי כל הרשויות המקומיות ובתי המשפט, כאסמכתא לגיטימית למצבו של הנכס הנבדק. בדו"ח אותו יגיש לכם, תוכלו לקבל את רשימת כל ליקויי הבניה הנכללים בדירה אותה אתם עומדים לרכוש, והדו"ח יקבע את גבולות האחריות ואת אומדן העלויות של תיקון הליקויים. בפועל אחרי בדיקה כזו תוכלו להחליט האם לרכוש את הדירה, או האם להמשיך הלאה לדירה איכותית יותר.

    למידע נוסף ולהצעת מחיר, לחצו כאן להשארת פרטים לחזרה או חייגו:

    צרו קשר בלחיצה מניידים

    תעודת הצטיינות לשרותי בדק בית:

    בדק בית – הענקת הצטיינות לחברה מספר 1

    מבחר עצום של חוות דעת לדוגמא

    חוות-דעת-לדוגמא-ממומחה-מס-1

    חוות דעת והמלצות:

    לכל ההמלצות- לחצו כאן
    דליה יזדי
    22.02.2022
    דובי מהנדסים:
    בדק בית המלצות
     

    עד כמה התרשמת מהמקצועיות של דובי? – שרות מקצועי מאוד
    עד כמה את/ה מרוצה מזמן ההמתנה לביקורת שקיבלת? – מרוצה מאד
    האם התקבל יחס אישי לנוכחים בביקורת? – יחס אישי מאד
    פרק הזמן בין הביקורת ובין הפקת חוות הדעת הכתובה. – שרות מהיר ביותר
    זמינות דובי לשאלות הבהרה בעקבות חוות הדעת. – זמינות מלאה וקשובה

    השאירו פרטים לחזרה:





      Call Now Button