03-9561997
לבירורים ושאלות חייגו

מילאו פרטים





    תכנון חזית של בניין

    שיפוץ חזיתות מבנה בדרך כלל נעשית במסגרת תכנית תמ"א 38.

    אנו בדובי מהנדסים מספקים ליווי וייעוץ צמוד לנציגות המבנה או לבעל הבניין בבואו לבחור חברה לביצוע העבודות ואישור תכנון מקדים כך שיהיה גורם מקצועי מעורב מצד הדיירים/היזם שמבין בדיוק מה מציע הקבלן מהיבטים תכנוניים.

    לשאלות או לקבלת הצעת מחיר חייגו: צרו קשר בלחיצה מניידים

    לחצו לחזרה לקטגוריית תכנון וליווי ביצוע של פרויקט תמ"א 38

    משפצים את הבניין? תכננו נכון כך שתוכלו להחנות את הרכב!

    תכנית המתאר הארצית למניעת נזקי רעידות אדמה, המוכרת יותר כתמ"א 38, מעניקה לוועדי בתים ולבעלי בתים שנבנו לפני 1980, הטבות בניה משמעותיות, בתמורה לשיפוץ המבנה והתאמתו לתקנים החדשים הנוגעים לרעידות אדמה. ההטבות הללו כוללות בין השאר את האפשרות לשנות את מראה הבניין, הוספת שטחי מגורים נוספים לדירות, הוספת מרפסות ושינוי חזית המבנה. ההטבות ניתנות כאמור בתמורה לביצוע השיפוץ על פי התקן החדש, ואינן מתאפשרות בביצוע שיפוץ חזותי בלבד. תוספות כאלה בדרך כלל משנות משמעותית את מראהו של המבנה, ולכן יש צורך בתכנון מדוקדק שיבטיח את זכויותיהם של כל הדיירים במבנה ולא תפגע זכותו של מי מהם.

    אל תהיו בצד הנפגע – פנו למהנדס בניין מוסמך

    במרבית הפרויקטים המבוצעים במסגרת תמ"א 38 מדובר בהתקשרות בין יזם נדל"ן לבין וועד הבית, כאשר היזם מצדו מתחייב לביצוע השיפוץ הנדרש, כשוועד הבית מאפשר לו בניית דירות נוספות במבנה או סביבתו במטרה להפיק מהם את הרווח הכלכלי שלשמו נכנס היזם לפרויקט. הרחבת מבנה, או בניית תוספות יבואו מן הסתם על חשבון השטחים הציבוריים הסמוכים למבנה, כמו למשל החניות, הגינה המשותפת או המבואה לבניין. מן הסתם שינויים בשטחים אלה עשויים לעורר מחלוקות קשות במקרים בהם נפגעים הדיירים כתוצאה מהשינויים, ולכן חשוב לבצע תכנון מדוקדק כפי שהומלץ למעלה, במטרה למנוע מחלוקות משפטיות או פגיעה בזכויות דיירי הבניין.

    תמ"א 38 – לא על הרווח לבדו יחיה היזם

    על מנת לוודא כי זכויותיהם של הדיירים תישמרנה, מומלץ לוועדי בתים הנמצאים בהליך התקשרות עם יזם נדל"ן לצורך שיפוץ כזה, להתקשר עם משרד מהנדס בניין מוסמך הבקי בתחום ומכיר היטב את דרישות התקן, על מנת שיפקח מטעמם של הדיירים על הליך הבניה וישמור על זכויותיהם. שכר הטרחה של המהנדס משולמת על ידי היזם והבחירה של המהנדס הרצוי נעשית על ידכם. כמו כן מומלץ לערב את המהנדס בהליך תכנון המבנה החדש על כל השינויים שיחולו בו, והכל על מנת לוודא כי התכנון של היזם אינו מונע מתוך אינטרס כלכלי מובהק לרווח של היזם, אל גם מתוך דאגה עתידית לכל צרכיהם של דיירי הבניין המשופץ.

    תעודת הצטיינות לשרותי בדק בית:

    בדק בית – הענקת הצטיינות לחברה מספר 1

    מבחר עצום של חוות דעת לדוגמא

    חוות-דעת-לדוגמא-ממומחה-מס-1

    חוות דעת והמלצות:

    לכל ההמלצות- לחצו כאן
    דליה יזדי
    22.02.2022
    דובי מהנדסים:
    בדק בית המלצות
     

    עד כמה התרשמת מהמקצועיות של דובי? – שרות מקצועי מאוד
    עד כמה את/ה מרוצה מזמן ההמתנה לביקורת שקיבלת? – מרוצה מאד
    האם התקבל יחס אישי לנוכחים בביקורת? – יחס אישי מאד
    פרק הזמן בין הביקורת ובין הפקת חוות הדעת הכתובה. – שרות מהיר ביותר
    זמינות דובי לשאלות הבהרה בעקבות חוות הדעת. – זמינות מלאה וקשובה

    השאירו פרטים לחזרה:





      Call Now Button