03-9561997
לבירורים ושאלות חייגו

מילאו פרטים





    וידוא התקנת מזגנים

    הוא חושב על הרווח – ואתם רק רוצים קצת אוויר קריר

    במרבית המקרים בהם מבוצע שיפוץ בניין שלם במסגרת תמ"א 38, מוסיף היזם קומה או שתיים לבניין בהתאם להיתרים שניתנו לו, ובתמורה מקבלים הדיירים הוותיקים במבנה בניין בעל מראה חדיש עם תוספות מודרניות והרחבות שלו היו מבצעים זאת בעצמם ספק אם היו עומדים בעלות הכספית של השיפוץ. היזם מעונין למקסם את הרווח האפשרי מדירות הגג תוך שהוא מאבזר אותן במערכות מתקדמות כמו מזגנים חדישים ומערכות קירור אחרות. אולם לא פעם ישנה התנגשות בין מיקום המזגנים בדירות הללו לזכויותיהם של הדיירים הוותיקים. מעבר לכך לא פעם יש צורך בשינוי מקום של מזגנים קיימים, בגלל שינויים בצורת מעטפת המבנה או אחידות חזית הבניין, מה שעלול לגרום לפגיעה בזכויותיהם של דיירי אותן דירות, ולפגיעה מהותית באיכות חייהם במהלך הבניה ולאחריה.

    הפרויקט נגמר והמזגן החדש יושב לכם בדיוק מעל חלון חדר השינה

    היזם מצדו יבטיח לכם כי כל הבעיות תיפתרנה על הצד הטוב ביותר, אולם לא פעם מגלים דיירים כי עם סיום הפרויקט ומכירת הדירות, נעלם היזם ואתו גם ההבטחות. אחת הדרכים למניעת מקרים כאלה, היא שכירת שירותיו של מהנדס בניין מוסמך, המכיר היטב את התחום ופועל בו שנים רבות. בין השירותים שתוכלו לקבל במקרה כזה, כלולה גם ביקורת על מיקום המזגנים בבניין. המהנדס יוודא כי כל המזגנים הקיימים והעתידיים ממוקמים בצורה שאינה מפריעה ואינה פוגעת באיכות החיים של הדיירים, ומעבר לכך, איננה פוגעת בנכסיהם או בזכויותיהם.

    תנו למהנדס מוסמך לייצג את הצד שלכם בפרויקט

    קחו בחשבון כי שכירת מהנדס מוסמך מטעמכם המוסמך לביצוע בדק בית ואיתור ליקויי בניה, מומלצת לכל אורך הפרויקט ולא רק לעניין המזגנים. מהנדס מטעמכם יפעל כשטובת הדיירים מובילה אותו, והוא מהווה משקל נגד מצוין לצוות ההנדסי הפועל מטעם היזם. שכר הטרחה של המהנדס משולמת על ידי היזם והבחירה של המהנדס הרצוי נעשית על ידכם. בחרו במהנדס המכיר היטב את הרשות המקומית בה אתם מתגוררים, וודאו כי הוא בעל ניסיון בתחום תמ"א 38 וכי הוא מכיר את כל הכלים הדרושים לספק לכם המלצות ודו"חות מקצועיים, שבמקרה של מחלוקות משפטיות מול היזם, תהוונה אסמכתא ראויה בבית המשפט.

    תעודת הצטיינות לשרותי בדק בית:

    בדק בית – הענקת הצטיינות לחברה מספר 1

    מבחר עצום של חוות דעת לדוגמא

    חוות-דעת-לדוגמא-ממומחה-מס-1

    חוות דעת והמלצות:

    לכל ההמלצות- לחצו כאן
    דליה יזדי
    22.02.2022
    דובי מהנדסים:
    בדק בית המלצות
     

    עד כמה התרשמת מהמקצועיות של דובי? – שרות מקצועי מאוד
    עד כמה את/ה מרוצה מזמן ההמתנה לביקורת שקיבלת? – מרוצה מאד
    האם התקבל יחס אישי לנוכחים בביקורת? – יחס אישי מאד
    פרק הזמן בין הביקורת ובין הפקת חוות הדעת הכתובה. – שרות מהיר ביותר
    זמינות דובי לשאלות הבהרה בעקבות חוות הדעת. – זמינות מלאה וקשובה

    השאירו פרטים לחזרה:





      Call Now Button