03-9561997
לבירורים ושאלות חייגו

מילאו פרטים





    בדיקת מפרט טכני אשר מציע היזם

    אתם יכולים לבנות – אבל מאיפה הכסף?

    במסגרת תמ"א 38 מאפשרת מדינת ישראל לדיירי בתים המעוניינים בכך לקבל זכויות בניה והרחבה מיטיבות, בתמורה לעמידת המבנה בתקן התכנית למניעת נזקי רעידות אדמה.

    לשאלות או לקבלת הצעת מחיר חייגו: צרו קשר בלחיצה מניידים

    לחצו חזרה לקטגוריית ליווי בשלב התכנון

    עלויות שיפוץ כזה הן בדרך כלל גבוהות מאד, ומעטים וועדי הבתים בישראל המסוגלים לגייס את הדיירים לביצוע השיפוץ בכוחות עצמם. הפתרון המסתמן בישראל לבעיה הוא בדרך כלל דרך יזמי נדל"ן זריזים, המבינים את הפוטנציאל הכלכלי, הטמון בביצוע עבודות שיפוץ כאלה, בתמורה לקבלת זכויות בניה ותוספות למבנה. כך שבסיום הפרויקט נמצאות בידי היזם מספר דירות חדשות שנבנו כתוספת לבניין, ואשר אותן יוכל למכור ברווח משמעותי ביחס לעלות הנמוכה יחסית של השיפוץ שביצע. חשוב להקפיד ולפקח על קצב המכירות של הדירות החדשות כפונקציה של התקדמות הבנייה בפרוייקט,שכן זו אחת הבטוחות של בעלי הדירות הותיקים בבניין.

    תנו למהנדס מוסמך לבדוק את המפרט

    התקשרות כזו כולל בדרך כלל חוזה עבודה מסודר הכולל את כל המפרט הטכני שמציע היזם לדיירים. אולם היות ולא בכל בית בישראל מתגורר מהנדס בניין, במרבית המקרים מסתמכים הדיירים נטולי ההכשרה המקצועית, על מילתו של היזם, ואינם באמת מודעים לרמת המפרט המוצע, ואם ההגדרות הן חד משמעיות ולא הגדרות הניתנות לפרשנות על ידי היזם במהלך הבנייה,ואם יש בו ליקויים או בעיות, אין להם מושג מהם. במידה וועד בית נמצא בהליך התקשרות עם יזם נדל"ן במסגרת שיפוץ הקשור לתמ"א 38, מומלץ לוועד הבית להתקשר בחוזה עבודה עם מהנדס בניין מוסמך, שיבצע בדיקה מקיפה של המפרט הטכני שמגיש היזם לדיירים ואשר על פיה הוא ישדרג את דירותיהם. ברור לכל כי מה שלא יפורט במפרט הטכני לטובת הדיירים בטרם החתימה על החוזה,לא יבוצע. לאחר ההתקשרות החוזית עם היזם,כל שידרוג יהיה כרוך בתוספת תשלום ליזם.

    מהנדס מוסמך – הנציג שלכם בפרויקט

    בדיקת בדק בית יכולה להיות חד פעמית ולכלול את הרשימה המוגשת, אולם רצוי כי התקשרות כזו תהיה ארוכת טווח ותכלול גם בדיקות במהלך הבניה עצמה, כך שהמהנדס יהווה את הגוף המפקח מטעם הדיירים במהלך כל שלבי הבניה. כאן המקום לציין כי עלות שכרו של המהנדס הינו על היזם ולא על הדיירים אותם הוא מיצג. בבדיקות אלה יוודא המהנדס המפקח, כי המפרט שהובטח בחוזה אכן מסופק, שדרישות התקן של תמ"א 38 נשמרות, וכי זכויותיהם של דיירי הבית לא נפגעות על ידי היזם. מהנדסים מטעם היזם אינם מהווים אוטוריטה מוסמכת היות ויש להם ניגוד עניינים שכן הם מקבלים את שכרם מהיזם, ובעצם אינם מייצגים את טובת הדיירים. מהנדס בניין מטעם הדיירים מעמיד את טובת הדיירים בלבד לנגד עיניו, ומוודא כי זכויותיהם תישמרנה במלואן.

    תעודת הצטיינות לשרותי בדק בית:

    בדק בית – הענקת הצטיינות לחברה מספר 1

    מבחר עצום של חוות דעת לדוגמא

    חוות-דעת-לדוגמא-ממומחה-מס-1

    חוות דעת והמלצות:

    לכל ההמלצות- לחצו כאן
    דליה יזדי
    22.02.2022
    דובי מהנדסים:
    בדק בית המלצות
     

    עד כמה התרשמת מהמקצועיות של דובי? – שרות מקצועי מאוד
    עד כמה את/ה מרוצה מזמן ההמתנה לביקורת שקיבלת? – מרוצה מאד
    האם התקבל יחס אישי לנוכחים בביקורת? – יחס אישי מאד
    פרק הזמן בין הביקורת ובין הפקת חוות הדעת הכתובה. – שרות מהיר ביותר
    זמינות דובי לשאלות הבהרה בעקבות חוות הדעת. – זמינות מלאה וקשובה

    השאירו פרטים לחזרה:





      Call Now Button