מילאו פרטים





    בדיקת איטום כחלק מבדק הבית – לא הולכים עם הראש בקיר

    אתם נכנסים אל הדירה החדשה והמשופצת שלכם (או דירת יד שניה המשופצת שלכם), הכל נראה לכם אסטטי, נקי ומסביר פנים, אבל מה קורה מתחת לפני השטח?

    אחד הגורמים המרכזיים והטרדות המרכזיות בתחום ליקויי הבנייה, ובכל הקשור לבתים ישנים, מתמקמים בתחום ליקויי איטום, סדקים שאיש לא שם לב אליהם, הגורמים לנזילוץ וחורפים לא נעימים במיוחד, גם אם אלה נמשכים יום ועוד יומיים.

    אחת ההשקעות הבלתי נמנעות לפני הכניסה אל הדירה החדשה או הדירה החדשה לכם, הוא בדיקת איכות האיטום ומציאת מקורות ליקויי האיטום.

    לבדיקות נוספות ושירותי בדק בית – לחצו כאן

    כאשר אתם נכנסים לבחון דירה מיד שנייה, תנו מבט שני על הקירות

    ישנן פעולות לא מעטות, שאנחנו, בתור לקוחות חסרי ידע מקצועי יכולים לעשות למניעת תקריות והפתעות בלתי נעימות. זה אולי עשוי להישמע פרנואידי אבל עדיף להיחשב למעט פרנואידים מאשר ללכת בצעד כושל ברחבי הסלון בניסיון להציל חפצים במקרים של נזילות או הצפות. בדיקת סדקים באזור המשקופים, הן של הדלתות והן של החלונות יתנו לנו מושג בנוגע לתקינות הדירה ותקינות הבנייה. יחד עם זאת, גם אם הדירה נראית לנו חסרת סדקים לחלוטין, חשוב מאוד להסתייע בשירותיו של איש מקצוע בתחום בדק הבית לאיתור ליקויים אשר נסתרים מן העין.

    איתור הליקויים הנראים לעין, חשובים כבר לצורך המו"מ ההתחלתי ועשויים להוריד אחוז מסוים מהמחיר ההתחלתי אותו דורש המוכר, זאת, במידה והמוכר דרש בתור התחלה מחיר של דירה ללא ליקויים.

    עקרון האסטטיקה וההרמטיקה – מראה ובטיחות

    מעבר למראה האסתטי, גם חשיבות הבטיחות מונחת כאן על הפרק, עבודת שפכטל וסיוד מקצועית, תאפשר להסתיר סדקים בנקודות מרכזיות בבית, אבל מה בנוגע לאותן נקודות בפנים הקיר או מעל לפני השטח, באזור התקרה? קירות או תקרות שאינן מחוזקות מלכתחילה, ונזקיהן מוצנעים, עשויים להוות גורם מסוכן ומסכן, במיוחד באזור הגאוגרפי שלנו.  איש הנדסה מתחום בדק הבית, ידע לתת לכם דוח מפורט המציין את עמידות המבנה והדירה עצמה, בפני נזקי טבע ומצבים של לחימה – אי עמידה בתקנים אלה יורידו משמעותית מערך הדירה, אלא אם המוכר ישכים לשאת בחלק מהנטל של שיפוץ הדירה.

    אחריות קבלן על איטום קירות איכותי – רכישת דירה מקבלן

    על פי חוקי הבנייה והמקרקעים במדינת ישראל, בעת רכישת דירה מקבלן על איטום קירות, תקרות, גגות ומעטפת הבית, קיימת תקופת בדק בית קבלן של 3 שנים ועוד שלוש שנים של אחריות נוספת. סה"כ, תקופה של 6 שנות אחריות במישור האיטום וליקויי האיטום. נשאלת השאלה: למה בעצם להוציא עוד כספים על איש מקצוע, אם גם כך קיימת תקופת אחריות?

    חשוב מאוד להקדים תרופה למכה, במיוחד בתחום רגיש כמו זה, עדיף למנוע את הנזילה, הסתימה או ההצפה בבית או מקרים בהם אינכם ערוכים למצבי חרום, וידוא מ ניעת מקרים כמו אלה, יעלה לכם הרבה פחות מאשר התמודדות עם תקריות בלתי צפויות.

    למידע נוסף ולהצעת מחיר, צרו קשר או חייגו:


    צור קשר חברת דובי מהנדסים

    Call Now Button